Summer Exhibition
05.2017 – 09.2017
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim id est laborum.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim id est laborum.
Eldad Menuchin & Omer Yair
Photography



Gidi Smilansky
Painting


Rotem Reshef
Installation


Lea Topper
Painting

אלדד מנוחין,
עומר יאיר
סטודיו ‘אבו סורא’ | צילום



גידי סמילנסקי
נגלה כסוד | ציור


רותם ריטוב
עדהלעד | מיצב


לאה טופר
קמילות | ציור
שלושה ציורים גדולים תופסים את עין המתבונן: טריפטיך המתייחס אל זמן, אל גוף, אל פיזיות ואל רוחניות. שלושה חלקים לסוף, לקמילה, להתרחקות מהפיזי, להיפרדות. לאה טופר היא ציירת ותיקה העוסקת בדבקות בציור, בהקניית יסודות האמנות לתלמידיה ובלימוד מתמיד. בציוריה היא מנכיחה ניסיון עיקש ואמיץ ללכוד באמצעות הציור את השארית, את מה שבלתי ניתן או קשה כל כך ללכוד, את הגוף וזאת תוך דיאלוג עם ה’יש’ ועם הנעלם. ההנכחה החזקה היא של גוף, בשר, של מה שכלה והולך. הציור של לאה אינו מחפש את ההופעה של הפרח, הופעת הספציפי, אלא הוא בבואה, סיבה לומר דבר מה אחר. הציור נמצא היכן שהגוף נמצא. לאחר בשלות, עם הופעת הקמטים, עם ההצטמקות והקמילה הבלתי נמנעת. הוא תופס את מלוא הבד הגדול, מעבר לגודלו הפיזי ‘האמתי’. את המודל לפרח שציירה באדיקות שנים, היא הניחה הצידה, וכעת היא מציירת מתוך זיכרון, מתוך נבכי הנפש. זהו טריפטיך המביא אל הצופה את תחושת ההיפרדות, הקריסה, ההיעלמות וההתפוגגות שאינה זורמת נינוחה כבתרשים זרימה, אלא המעבר הלא צפוי אל הציור השלישי, ו’הדיבור’ של שלושתם יחדיו, עושים את הציורים הללו ראויים. הם מדברים לא על פרח, וגם לא על ציור, ולא על צבע, אלא על מהלך חיים. הציורים הם מראה לנפש, מצב פנימי , אינטימי כמעט, עגמומי או הרואי ולעיתים כל אלו יחד. .
