Winter Exhibition
6.2020 – 2.2020
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim id est laborum.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim id est laborum.
Eitam Tubul
רשות הקמעות (פרק 2) | עיצוב
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamcolaboris nisi ut aliquip





Lilach Madar
לחש | מיצב
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamcolaboris nisi ut aliquip

Nava Harel Shoshani
עם הספר | מיצב
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamcolaboris nisi ut aliquip



2020
חורף | קיץ | סתיו
תערוכות חורף 6.2020 – 2.2020
הילה ליזר בג'ה
ימים לבנים | מיצב




איתם טובול
רשות הקמעות | עיצוב


הדפסת שלטי חוצות בהברשת מתכת

הדפסת שלטי חוצות בהברשת מתכת
לילך מדר
לחש | מיצב

בלה חבצקין
מגרש הרוסים | ציור, איור, סיפור
שם התערוכה ‘מגרש הרוסים’ שולח לקונוטציה של מקום וסיפור בהיסטוריה של ירושלים, אך צמד המילים הללו אצל בלה חבצקין הוא ביטוי מטפורי ליחסים מורכבים של אדם עם ארצו, ובעיקר של מהגר בארצו החדשה. “העיסוק ב’מקום’ הפך לנושא מרכזי באמנות שלי. כמהגרת, אני מחפשת מזה שנים את המקום שלי (חלל פיזי כלשהו), בית או אדמה שאליה אני שייכת” התערוכה מתפרשת על פני 2 חללי תצוגה. חלל אחד מכיל ציורים צבעוניים בגדלים שונים, ובאחר איורים קטנים המצוירים על דפי ספר ילדים וסיפורים שכתבה. “משנת 2016 אני כותבת ומפרסמת בלוג של סיפורים קצרים הנקרא “בלה בלה בלוג”: מציאות במילים וצבע. בלוג של סיפורים הומוריסטיים אוטוביוגרפים. אני מתארת זיכרונות מברית המועצות או מתעדת את חיי בארץ כמהגרת, כאימא שילדיה אומרים את שמה במבטא ישראלי כבד. כל סיפור מלווה באיור. האיורים נעשים על דפים פריכים, הנתלשים מספר ילדים ישן – מאת ג’ני רודרי, שקיבלתי במתנה ליום הולדתי השמיני. אז עדיין ידעתי היכן ה’מקום’ אליו אני שייכת. רודרי הוא סופר איטלקי קומוניסטי, שסיפוריו היו חלק משטיפת המוח שעבר כל ילד שגדל ברוסיה הסובייטית. היום, אני מציירת על הדפים הצהובים את החיים החדשים שלי ואת הזיכרונות הישנים; על הדף התלוש, העדין והשברירי נוצר החיבור בין עבר והווה, תערובת של מילים וצבע”.

טכניקה מעורבת על בד, 100/150 ס"מ

טכניקה מעורבת על דף מודפס, 21.5/12 ס"מ

טכניקה מעורבת על דף מודפס, 21.5/12 ס"מ

טכניקה מעורבת על דף מודפס, 21.5/12 ס"מ
נאוה הראל-שושני
עם הספר | מיצב

ספרים, ברזל, 67/84/08 ס"מ

רדי מייד מונח על ספרים נבחרים מספריית האמנית 32/25/34 ס"מ

שלט מפוצל לשניים 20/30 ס"מ, כ"א/רקמה חופשית על קרטון